• English (UK)
  • Greek (Greece)
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 



Σεμινάριο  για  σεμινάριο


του  Βασίλη  Λαδονικόλα,  www.alive.gr



Ως  γνωστόν,  το  3ήμερο  σεμινάριο  DiGiCo  &  Klang,  διοργανώθηκε  από  την  εταιρία  Kariotis  Audio  &  Lighting  σε  συνεργασία  με  την  Manos  Βackline  Services  στις  εγκαταστάσεις  της  εταιρίας  των  Μάνου  και  Στάμου  Βασιλάκη  στον  Ταύρο.
 
Το  aLive  παραβέθηκε  την  πρώτη  ημέρα  (από  τις  3)  του  σεμιναρίου  και  διαπίστωσε  καταρχάς  μια  άρτια  οργάνωση  στη  δομή,  το  στήσιμο  και  την  εκτέλεση,  καθώς  στον  ευρύχωρο  και  προσεγμένο  χώρο  του  recording  /  rehearshal  studio  της  Manos  Βackline  Services  είχαν  εγκατασταθεί  μονάδες  KLANG  kontroller  μπροστά  από  την  καρέκλα  του  καθενός  εκ  των  συμμετεχόντων.  Απέναντί  μας  βρίσκονταν  3  DiGiCo  με  την  νέα  Quantum  338  που  αποτελεί  το  νέο  απόκτημα  της  Manos  Βackline  Service  να  κυριαρχεί  πληθωρικά  στο  setup  (πλαισιωμένη  εκατέρωθεν  από  την  SD10  και  τη  μικρή  αδελφή  της  338,  την  Quantum  225)  που  όπως  μας  ενημέρωσε  ο  Jaap  ήδη  κάνει  ‘θραύση’  στην  αγορά).
 
Ωστόσο,  ακριβώς  έξω  από  το  χώρο  του  στούντιο  είχε  στηθεί  μια  κανονική  τηλεοπτική  παραγωγή,  καθώς  τα  σεμινάρια  εκτός  από  δια  ζώσης  παρουσία  συμμετεχόντων,  είχαν  και  ‘ψηφιακές’  συμμετοχές,  καθώς  μεταδίδονταν  και  μέσω  live  streaming  σε  πλατφόρμα  zoom.  Στο  control  room  βρισκόταν  ο  Παύλος  Σαπουντζής  που  εκτελούσε  χρέη  μεταφραστή  για  τους  on  line  συμμετέχοντες...
 


Quantum  days  2022
Το  σεμινάριο  ξεκίνησε  με  τον  παλιό  μας  γνώριμο  Jaap  Pronk  (DiGiCo  Specialist)  που  ξεκίνησε  την  παρουσίαση  της  σειράς  Quantum,  έχοντας  πίσω  τους  τις  ολοκαίνουργιες  338  και  225,  αναφέροντας  χαρακτηριστικά  ότι  οι  εν  λόγω  κονσόλες  αποτέλεσαν  request  ηχοληπτών  –  χειριστών  παγκοσμίως,  οι  οποίοι  ζήτησαν  από  τη  DiGiCo  (μεταξύ  άλλων)  περισσότερες  εισοδο  –  εξόδους,  ακόμα  περισσότερο  processing,  καθώς  και  οθόνες  που  να  εξακολουθούν  να  παρέχουν  ευκρινώς  πληροφορίες  ακόμα  και  όταν  απέναντί  τους  έχουν  ‘κόντρα’  τον  λαμπερό  Ελληνικό  ήλιο!
 
Ετσι  όπως  χαρακτηριστικά  ανέφερε  ο  Jaap,  πρώτη  ήρθε  η  φιλόδοξη  Quantum  338  στις  αρχές  του  2020,  όμως  σχεδόν  ταυτόχρονα  κατέφθασε  σε  κάθε  γωνιά  του  πλανήτη  η  πανδημία  και  τα  lockdown…
Παρόλα  αυτά,  για  μια  κονσόλα  που  την  θέλουν  τόσο  η  αγορά,  όσο  και  οι  χειριστές,  το  lockdown  δεν  μπορεί  να  της  διακόψει  την  πορεία  παρά  μόνο  προσωρινά...  Ετσι  λοιπόν,  τώρα  που  ξεκινάει  το  restart  σε  παραγωγές  και  Live  Touring,  η  κονσόλα  που  βασίζεται  σε  FPGA’s  7ης  γενιάς  και  μια  νέα  αρχιτεκτονική,  αρχίζει  να  μπαίνει  με  φόρα  σε  rider  και  μόνιμες  εγκαταστάσεις..
 
Στα  ατού  της  η  “Ultimate  Stadius”  προίκα  της  κάτω  από  την  επιφάνεια  εργασίας  της  (που  σημαίνει  32-bit  ‘Stadius’  ADC  και  DAC  μετατροπείς,  καθώς  και  θύρες,  slots  και  interfaces  για  κάθε  ψηφιακή  ανάγκη),  καθώς  και  οι  τρείς  17ιντσες  multitouch  οθόνες  αφής  1000  nit,  με  ενσωματωμένα  meter  bridge  και  soft  quick  select  buttons  σε  κάθε  μιά  για  γρήγορο  και  άμεσο  χειρισμό  κάθε  κατάστασης.
Η  επιφάνεια  εργασίας  φιλοξενεί  συννολικά  38  touch  sensitive  faders  των  100mm,  ομαδοποιημένα  σε  3  μπλοκ  των  12  fader  banks,  καθώς  και  δυο  ξεχωριστά  user-assignable  faders  συνοδευόμενα  από  υψηλής  ευκρίνειας  metering.
Φυσικά  η  κονσόλα  περιλαμβάνει  ως  στάνταρ  Mustard  Processing  channel  strips,  Spice  Rack  plugin  style  native  FPGA  processing  options,  Nodal  Processing  και  True  Solo.
Quantum  εκτός  των  άλλων  σημαίνει  και  ‘επανάσταση’  στο  connectivity  της  κονσόλας.  Ετσι,  όσον  αφορά  θύρες  και  interfaces  φιλοξενεί  6  single  (στα  48kHz)  ή  3  redundant  MADI  connections,  dual  DMI  slots  και  ενσωματωμένο  UB  MADI  USB  recording  interface  ,  4  stereo  AES/EBU  in/out,  dual  DMI  card  slots,  υποστηρίζει  dual  second  generation  Optocore  loops,  καθώς  και  Waves  connectivity  μέσω  SoundGrid  Interface  card.
Οσον  αφορά  τις  επιδόσεις  της,  υποστηρίζει  128  input  channels,  64  busses  και  24  x  24  matrix,  όλα  τους  με  full  channel  processing…
 
Quantum  225…    “η  πιο  δημοφιλής  κονσόλα  που  έχουμε  φτιάξει»
Εν  μέσω  covid  λοιπόν  και  ενώ  όλοι  μετρούσαμε  τις  πληγές  μας,  οι  πλεον  προνοητικοί  ανά  τον  κόσμο  προετοιμάζονταν  για  το  restart,  όποτε  κι  αν  αυτό  γινόταν.  Εξ’  ου  λοιπόν  και  οι  rental  εταιρίες  (και  όχι  μόνο)  ζήτησαν  από  τη  DiGiCo  τα  καλούδια  της  μεγάλης  338  σε  ένα  πιο  compact,  ευέλικτο  και  ‘οικονομικό’  φορμά.  Και  κάπως  έτσι  εγένετο  η  Quantum  225  που  κάνει  τα  πάντα,  απευθυνόμενη  σε  Foh  και  monitors,  σε  στούντιο  και  μόνιμες  εγκαταστάσεις.  Διαθέτει  μικρότερες  διαστάσεις  από  την  338  καθώς  φιλοξενεί  μόνο  μια  17άρα  οθόνη  αφής,  25  fader  σε  δυο  ομάδες  των  12  έκαστη,  καθώς  και  τη  δυνατότητα  να  διαμορφώσετε  στα  μέτρα  και  τις  ανάγκες  σας  την  άνω  αριστερή  πλευρά  της  κονσόλας  με  τη  βοήθεια  του  ενσωματωμένου  Mounting  Bracket.  Εκεί  μπορείτε  να  προσαρμόσετε  μια  ακόμα  οθόνη  αφής,  ένα  tablet,  laptop,  το  controller  του  KLANG  κλπ...
 
Η  ‘μικρή’  Quantum  225  υποστηρίζει  72  input  channels,  36  busses  και  24  x  24  matrix,  όλα  τους  με  full  channel  processing  και  στάνταρ  Mustard  Processing  channel  strips,  Spice  Rack  plugin  style  native  FPGA  processing  options,  Nodal  Processing  και  True  Solo  (όπως  ακριβώς  δηλαδή  η  μεγαλύτερη  αδελφή  της,  η  338).
 
Υποστηρίζει  8  φυσικές  αναλογικές  εισόδους  και  εξόδους,  2  AES  I/O  (4  channels),  2  redundant  MADI  in/out  στα  48kHz  (μπορούν  να  διαμορφωθούν  και  σε  4  MADI  I/O),  2  loops  Optocore  (με  504  audio  κανάλια  σε  κάθε  μια  εξ  αυτών,  άρα  συνολικά  ‘τρέχουν’  έως  1,008  Optocore  channels  of  audio  και  28  racks).
Η  κονσόλα  υποστηρίζει  επίσης  48-channel  UBMADI  (άρα  μέσω  laptop  και  USB  θύρας  υποστηρίζει  recording  και  playback  48  καναλιών)  και  δυο  DMI  slots  για  την  υποστήριξη  της  διευρυμένης  οικογένειας  DMI  cards  της  DiGiCo  και  βεβαίως  Waves  connectivity  (μέσω  SoundGrid  processing,  υπάρχει  πρόσβαση  σε  64  x  64  επιπρόσθετα  I/O).
 
Για  την  Quantum  225  ο  Jaap  μας  ανέφερε  χαρακτηριστικά  ότι  είναι  θέμα  χρόνοy  ν’  αποτελέσει  το  μεγαλύτερο  best  seller  της  DiGiCo,  κάτι  που  αποδείχθηκε  στις  πρόσφατες  παραγγελίες  /  πωλήσεις  του  πρώτου  2μήνου  του  2022...
 
Στη  συνέχεια  ο  Jaap  μας  ξενάγησε  στις  επιμέρους  δυνατότητες  των  μίξερ,  παρουσιάζοντάς  μας  το  Κάθετο  και  Οριζόντιο  workflow  της  DiGiCo  και  τη  δεδομένη  ευελιξία  τους,  τη  λίστα  λειτουργιών  των  Macros  που  μπορούν  να  υποστηρίξουν  ένα  πλήρες  remote  control  σύστημα,  τις  δυνατότητες  του  Dual  solo  bus  (για  wedge  και  inears)  κλπ.
 
Είδαμε  επίσης  το  διευρυμένο  Aux  Nodal  menu  που  είναι  ιδιαίτερα  χρήσιμο  για  μόνιτορ  ηχολήπτες  και  για  γρήγορο  setup  της  κονσόλας,  τα  νεά  MQ  racks,  τα  copy  audio  menu  expanded  presets,  ενώ  αναφορά  έγινε  και  στo  immersive  integration  της  d&b  που  ανακοινώθηκε  πρίν  λίγες  ημέρες  και  από  τις  δυο  εταιρίες,  αλλά  και  η  δυνατότητα  immersive  control  για  συστήματα  της  Adamson,  κάτι  που  δεν  γνωρίζαμε...
Σημειωτέον  ότι  το  πρωτόκολλο  Optocore  δίνει  τεράστιες  δυνατότητες  στην  κονσόλα  και  είναι  ενσωματωμένο  στο  μίξερ  οπότε  δεν  απαιτείται  controller,  ενώ  αυτόματο  είναι  και  το  clocking  του  συστήματος  με  το  latency  να  βρίσκεται  στα  αμελητέα  επίπεδα  των  47  nanoseconds…
Και  μια  είδηση  που  βγήκε  όσον  αφορά  τα  DQ  Racks  (6U  Dante  racks)  έχει  να  κάνει  με  το  νέο  chip  της  DANTE  του  οποίου  οι  παραδόσεις  αργούν,  κάτι  που  σημαίνει  ότι  η  έκδοση  DANTE  σε  ρακ  θα  έχει  κάμποσους  μήνες  χρόνο  παράδοσης  (σε  αντίθεση  με  τις  MADI  και  Optocore  εκδόσεις  που  είναι  άμεσα  διαθέσιμες).
 
Ιδιαίτερη  αναφορά  έγινε  για  τη  λειτουργία  (και  το  ‘μαγικό’  μπουτόν)  Gain  Tracking,  καθώς  και  στην  πλέον  ‘φρέσκια’  έκδοση  λογισμικού  V1528  που  ‘τρέχουν’  οι  κονσόλες.
Ακολούθησε  η  επίδειξη  και  περιγραφή  του  Quantum  Processing,  με  την  αναλυτική  παρουσίαση  του  Nadal  Processing  (αφορά  κυρίως  τους  monitor  ηχολήπτες)  και  της  δυνατότητας  2  finger  control  της  κονσόλας  και  των  εξτρά  δυνατοτήτων  processing  του  κάθε  in/out  καναλιού  μέσω  του  Mustrd  FPGA  Channel  Processing  που  μπορεί  να  ενεργοποιηθεί  σε  κάθε  κανάλι  εισόδου  ή  εξόδου  της  κονσόλας,  επιπροσθέτως  του  Standard  Processing.  Ο  Jaap  μας  παρουσίασε  αναλυτικά  τα  Module  1  (modelller),  2  (φίλτρα  και  EQ)  και  3  (Dynamics),  για  να  ακολουθήσει  η  περιήγηση  στις  δυνατότητες  του  Spice  Rack.  Είδαμε  το  Chill  6,  τον  6μπαντο  κομπρέσορα  με  τα  ανεξάρτητα  solos  και  mute  για  κάθε  μπάντα,  καθώς  και  την  ινδική  καυτή  πιπεριά  NAGA  6,  δηλαδή  το  6band  dynamic  EQ.
 
KLANG  Binaural  monitoring
Μετά  το  διάλλειμα,  τη  σκυτάλη  από  τον  Jaap  Pronk  πήρε  ο  Phil  Kamp  της  KLANG  ,  ο  οποίος  έσπευσε  να  μας  ξεκαθαρίσει  ότι  παρότι  η  πλατφόρμα  της  KLANG  είναι  ευρέως  γνωστή  ως  3D  In  Ear  Immersive  mixing,  εντούτοις  το  σωστό  είναι  Βinaural  mixing…
Στην  εισαγωγή  του  ο  Phil  μας  σύστησε  τον  τρόπο  με  τον  οποίο  ο  ανθρώπινος  εγκέφαλος  προσεγγίζει  και  επεξεργάζεται  τα  ηχητικά  κύματα.  Υπάρχουν  λοιπόν  3  βασικοί  πυλώνες  επεξεργασίας,  η  Στάθμη,  ο  Χρόνος  και  ένας  Τρίτος  παράγοντας  έχει  να  κάνει  με  το  ακουστικό  πτερύγιο  του  αυτιού  μας  και  την  απορρόφηση  και  ανάκλαση  του  ήχου  με  διαφορετικούς  τρόπους.
 
Μας  έδωσε  διάφορα  παραδείγματα,  προκειμένου  να  καταλήξει  ότι  στα  IEM  δεν  θέλουν  να  δώσουν  απλά  τα  σήματα  σε  μια  μίξη,  αλλά  να  βάλουν  και  το  μυαλό  μας  στην  επεξεργασία.
 
Προτεραιότητα  στην  θέση  και  όχι  στη  στάθμη...
Σύμφωνα  με  τον  Phil  “η  αδυναμία  των  ‘γραμμικών’  ακροάσεων,  μας  οδήγησε  να  προσπαθούμε  να  κατασκευάσουμε  ηχεία,  studio  κλπ  που  να  έχουν  όσο  το  δυνατόν  πιο  γραμμική  συμπεριφορά  και  απόκριση».
 
Αφού  μας  έφερε  παραδείγματα  νοητικής  ακρόασης  και  μας  ξαναθύμισε  παραστατικά  τη  διαφορά  μεταξύ  αυτιού  (που  ελέγχεται  από  τον  εγκέφαλο)  και  μικροφώνου  (που  καταγράφει  όλους  τους  ήχους  του  περιβάλλοντος,  δίχως  να  μπορεί  να  εστιάσει  σε  κάποιον).  Στη  συνέχεια  μας  ανέλυσε  έναν  παράγοντα  που  αποτελεί  κυρίαρχη  αντίληψη  και  φιλοσοφία  στην  υλοποίηση  της  πλατφόρμας  της  KLANG:  προτεραιότητα  στην  θέση  και  όχι  στη  στάθμη...
 
Αυτό  άλλωστε  είναι  κάτι  που  βιώσαμε  λίγο  αργότερα  στις  ακροάσεις  και  αυτό  αποτελεί  και  τη  βασικότερη  καινοτομία  της  πλατφόρμας,  η  δυνατότητα  τοποθέτησης  της  πηγής  κυριολεκτικά  οπουδήποτε  στο  πεδίο  ακρόασης  και  στις  3  διαστάσεις.
Η  ακουστική  κόπωση  ήταν  ακόμα  ένας  τομέα  που  ανέπτυξε  ο  Phil,  φέρνοντας  μας  ένα  απλό  παράδειγμα:  πολλοί  μουσικοί  μετά  από  στερεοφωνική  ακρόαση  διαρκείας  θεωρούν  ότι  ο  monitor  ηχολήπτης,  κάτι  άλλαξε  στη  μίξη  τους,  σε  στάθμη,  σε  συχνότητες  κλπ.  Συνήθως  όμως  αυτό  που  αλλάζει  είναι  η  αντίληψη  όλων  των  παραμέτρων  της  ακρόασης  από  έναν  κουρασμένο  εγκέφαλο.  Σε  immersive,  μη  στερεοφωνικό  περιβάλλον,  αυτή  η  παράμετρος  της  κόπωσης  περιορίζεται  σημαντικά.
 
Στην  KLANG  άλλωστε,  διαπίστωσαν  μέσω  έρευνας,  ότι  ακούγοντας  3D,  ο  εγκέφαλός  μας  δεν  επεξεργάζεται  την  πληροφορία  συνέχεια,  οπότε  παραμένει  περισσότερο  ξεκούραστος.
 
Ελέγχοντας  την  πλατφόρμα...
Ο  Phil  περνώντας  σε  πιο  πρακτικά  ζητήματα  εφαρμογής  και  ελέγχου  του  συστήματος  της  KLANG,  αναφέρθηκε  στο  standalone  workflow  μέσω  οποιασδήποτε  κονσόλας  και  στον  Integrated  workflow  μέσω  των  ενσωματωμένων  χειριστηρίων  ελέγχου  που  φιλοξενούνται  στις  κονσόλες  των  σειρών  SD  και  Quantum  της  DiGiCo  και  τη  δυνατότηα  ενσωμάτωσης  των  controls  μέσω  των  snapshots  της  κονσόλας…
Στη  συνέχεια  ακολούθησε  η  διαδικασία  της  σύνδεσης  και  του  setup  από  την  αρχή  έως  το  τέλος  (από  την  εισαγωγή  IP  address  έως  την  τελική  δρομολόγηση  των  σημάτων  και  τη  μίξη,  το  panning  κλπ).
 
Ακροάσεις,  χρήσιμα  tips,  προσωπικά  γούστα  και  κανόνες  (που  δεν  υπάρχουν...)
Το  πιο  ενδιαφέρον  σημείο  της  παρουσίασης  ήταν  φυσικά  οι  ακροάσεις  μέσω  KLANG  και  τα  ηχητικά  παραδείγματα  που  μας  παρέθεσε  ο  Phil  πρίν  περάσουμε  στην  προηχογραφημένη  μίξη  που  ‘πειράζαμε’  κατά  το  δοκούν  στα  kontroller  της  KLANG  που  είχαμε  μπροστά  μας...
 
Οπως  χαρακτηριστκά  ανέφερε  ο  Phil  «αν  είμασταν  Αμερικάνοι  θα  είχαμε  πιο  εντυπωσιακό  άκουσμα,  όμως  είμαστε  Γερμανοί  και  μας  ενδιαφέρει  περισσότερο  ο  χώρος,  καθώς  έτσι  χαλαρώνει  ο  εγκέφαλος...».
 
Ενα  συμπέρασμα  που  εξήχθη  επίσης  είναι  ότι  το  binaural  mix  μοιάζει  να  ακούγεται  πιο  ‘φωτεινό’.  Δεν  είναι  όμως,  απλά  η  στερεοφωνική  ακρόαση  ‘μασκάρει’  τις  υψηλές  συχνότητες  μεταξύ  τους.  Το  αποτέλεσμα  εδώ  είναι  απλά  πιο  ‘καθαρό’.
Στο  low  end  το  αποτέλεσμα  ήταν  εξίσου  εντυπωσιακό  και  ρεαλιστικό  συνάμα,  καθώς  στο  stereo  mix  μπορεί  να  έχεις  ‘γεμάτο’  Bass  Drum  και  Μπάσο,  όμως  μαζί  να  ακούγονται  ‘φτωχά’.
 
Αλήθεια,  σε  στερεοφωνική  μίξη  που  ακούτε  μέσω  ακουστικών  έχετε  δοκιμάζει  full  panning  του  ηλ.  Μπάσου?  Αν  το  έχετε  κάνει  προφανώς  μετά  από  λίγο  (αν  όχι  ακαριαία)  έχετε  επανατοποθετήσει  το  Μπάσο  στο  κέντρο,  διότι  το  αίσθημα  της  απώλειας  ισορροπίας  και  της  κόπωσης  είναι  εξαρχής  δεδομένο.  Κάτι  τέτοιοι  δεν  συνέβη  στις  3D  ακροάσεις  μέσω  Klang,  καθώς  μπορείς  άνετα  να  αντέξεις  με  το  Μπάσο  τοποθετημένο  οπουδήποτε  εκτός  κέντρου.
 
Είναι  γεγονός  επίσης  ότι  οι  3D  binaural  ακροάσεις  διέθεταν  μεγαλύτερη  ακρίβεια  όταν  ο  εγκέφαλός  μας  προσαρμόζεται  σε  αυτές  μετά  από  μερικά  λεπτά,  ενώ  το  αίσθημα  των  ξεκούραστων  ακροάσεων  παραμένει  κυρίαρχο  ακόμα  και  μετά  από  πολύ  ώρα.
 
Φυσικά,  η  σφαιρική  τοποθέτηση  των  πηγών  σε  κύκλο  και  όχι  σε  ευθύγραμμο  άξονα,  επιτρέπει  μια  σειρά  από  πειραματισμούς  που  μπορεί  να  αποδειχθούν  κρίσιμοι  για  τον  τρόπο  μίξης  και  ακρόασης.  Για  παράδειγμα  ο  Phil  μας  εκμυστηρεύτηκε  ότι  προτιμά  το  reverb  στις  φωνές  να  βρίσκεται  ‘πίσω’  και  όχι  ‘πάνω’  ή  δίπλα  στη  φωνή.  Επίσης  έχει  ενδιαφέρον  να  τοποθετήσετε  το  Kick  drum  κανάλι  ‘μπροστά’  με  τις  υπόλοιπες  πηγές  πιο  πίσω.
 
Γενικά  αυτό  που  μας  ανέφερε  ο  Phil  και  διαπιστώσαμε  από  μόνοι  μας  είναι  ότι  η  διαδικασίας  μίξης,  pan-αρίσματος  και  τοποθέτησης  των  οργάνων  αποτελεί  μια  γρήγορη,  εύκολη  και  κυρίως  απολαυστική  διαδικασία  που  οδηγεί  σε  μια  νέα  Binaural    εμπειρία  ακροάσεων.  Ως  βασικό  κανόνα  στη  διαδικασία  τοποθέτησης  των  πηγών  ο  Phil  έθεσε  τον  εξής:  “δεν  υπάρχουν  κανόνες»  και  αυτό  είναι  που  καθιστά  την  ούτως  ή  άλλως  πρωτοποριακή  πλατφόρμα  KLANG,  ακόμα  πιο  ενδιαφέρουσα...
 

Ολοκληρώνοντας  την  παρουσίαση  να  επισημάνουμε  ότι  οι  2  πρώτες  ημέρες  του  3ήμερου  σεμιναρίου  απευθύνονταν  σε  ηχολήπτες  οπότε  είχαν  κοινή  δομή  θεμάτων  με  DiGiCo  και  Klang.
Η  3η  ημέρα  των  σεμιναρίων  ήταν  αφιερωμένη  σε  μουσικούς,  οπότε  το  setup  άλλαξε,  όπως  άλλωστε  και  η  δομή  της  παρουσίασης  που  περιλάμβανε  ως  ‘κύριο  μενού’  την  Immersive  3D  πλατφόρμα  της  KLANG,  καθώς  και  αναλυτική  παρουσίαση  των  καλωδίων  της  Ιταλικής  Reference  Cables  (των  σειρών  που  προορίζονται  για  μουσικούς)  από  τον  Παντελή  Καριώτη,  με  διεξοδικά  Α-Β  test  ακροάσεων  μεταξύ  των  καλωδίων,  που  είχαν  ως  σκοπό  να  αποδείξουν  στους  μουσικούς  την  κρίσιμη  σημασία  του  καλωδίου  στην  ηχητική  αλυσίδα,  καθώς  και  ότι  το  καλώδιο  μπορεί  να  αποτελέσει  σημαντικό  παράγοντα  διαμόρφωσης  του  προσωπικού  ήχου  ενός  μουσικού.


 
Συνοψίζοντας...
Ακόμα  ένα  ενδιαφέρον  σεμινάριο  από  την  Kariotis  Audio  &  Lighting  που  επενδύει  σε  γνώσεις  και  εξακολουθεί  να  ανεβάζει  τον  πήχη  συνεχώς  (και  μάλιστα  σε  δύσκολες  από  κάθε  άποψη  εποχές  όπως  αυτές  που  διανύουμε),  αυτή  τη  φορά  με  την  συνδρομή  και  υποστήριξη  του  πλέον  κατάλληλου  χώρου  και  των  υποδομών  των  εγκαταστάσεων  της  πάντα  φιλόξενης  Manos  Βackline  Services.
Στα  πλαίσια  του  σεμιναρίου  είχαμε  την  ευκαιρία  για  μια  ξενάγηση  και  παρουσίση  των  εγκαταστάσεων  και  του  εξοπλισμού  από  το  Μάνο,  όμως  επιφυλασσόμαστε  για  μια  αναλυτική  παρουσίαση  στο  άμεσο  μέλλον,  τώρα  που  έχουν  ολοκληρωθεί  όλες  οι  εργασίες  και  οι  υποδομές  στους  επιμέρους  χώρους  των  εγκαταστάσεων.
 


Ευχαριστούμε  την  Kariotis  Audio  &  Lighting για  την  πρόσκληση,  τη  Manos  Βackline  Services  για  τη  φιλοξενία,  τους  Jaap  Pronk  και  Phil  Kamp  για  τις  γνώσεις  που  μοιράστηκαν  μαζί  μας  και  όλους  όσους  εργάστηκαν  και  συνέβαλαν  στο  να  υλοποιηθούν  αυτά  τα  πραγματικά  ενδιαφέροντα  σεμινάρια  που  παρακολουθήσαμε  και  στα  οποία  τηρήθηκαν  ευλαβικά  όλοι  οι  επιβεβλημένοι  κανόνες  υγιεινής  ελέω  covid...
 
Περισσότερες  πληροφορίες  για  τις  νέες  Quantum  αλλά  και  για  όσα  θέλετε  να  μάθετε  για  το  KLANG  Binaural  monitoring,  θα  σας  δώσουν  στην  Kariotis  Audio  &  Lighting…





Tags: