• English (UK)
  • Greek (Greece)

ΑξιολόγησηΧρήστη: 5 / 5

ΑστέριαΕνεργάΑστέριαΕνεργάΑστέριαΕνεργάΑστέριαΕνεργάΑστέριαΕνεργά
 


Lighting  Roadshow  στο  θέατρο  Βέμπο


Του  Βασίλη  Λαδονικόλα....  www.alive.gr


T ο  2ήμερο  Lighting  Roadshow  της  εταιρίας  Kariotis  Audio  &  Lighting  στο  θέατρο  Βέμπο,  είχε  τα  πάντα:  πολύ  φωτισμό  (θεατρικό  και  τηλεοπτικό  κυρίως),  πολλές  και  διαφορετικές  θεματικές  ενότητες  και  βεβαίως  το  απαραίτητο  hands  on  και  πολλές  ερωτήσεις,  συζητήσεις  και  απορίες.  Είχε  επίσης  μια  συνέντευξη  με  τον  θεατρικό  παραγωγό  και  ιδιοκτήτη  του  θεάτρου  Βέμπο  (και  άλλων  8  αιθουσών)  κ.  Τάγαρη,  μια  διαφωτιστική  ομιλία  από  τον  κ.  Ανδρέα  Τρύφωνα,    ενώ  είχε  και  μια  έκπληξη,  την  δια  ζώσης  παρουσία  της  εταιρίας  Compulite  η  οποία  όπως  φαίνεται  θα  αποτελέσει  ένα  πολύτιμο  όπλο  στην  φαρέτρα  των  αντιπροσωπεύσεων  της  Kariotis  Audio  &  Lighting  (απομένουν  μόνο  οι  επίσημες  ανακοινώσεις  γι’  αυτό).
 
Η  γνωριμία  με  την  Prolights
Η  πρώτη  ημέρα  ξεκίνησε  με  τη  συνέντευξη  του  κ.  Τάγαρη  στην  αφεντιά  μου  (θα  παρουσιαστεί  σε  ξεχωριστό  άρθρο),  ο  οποίος  μας  μίλησε  για  την  ιστορία  του  θεάτρου  Βέμπο,  αλλά  και  για  όλο  τον  κλάδο  των  θεατρικών  παραγωγών,  καθώς  και  για  τους  μειωμένους  πλέον  λογαριασμούς  της  ΔΕΗ  χάρη  στα  LED  θεατρικά  φωτιστικά...
 
Εν  συνεχεία,  αφού  παρακολουθήσαμε  ένα  βίντεο  με  την  ιστορία  του  φωτισμού,  πρό  ηλεκτρικού  ρεύματος,  τη  σκυτάλη  πήρε  ο  David  Ferraz,  Marketing  manager  της  PROLIGHTS,  ο  οποίος  μας  παρουσίασε  την  Ιταλική  εταιρία  που  αποτελεί  το  τμήμα  επαγγελματικού  φωτισμού  της  Music  &  Lights  S.r.L  που  ειδικεύεται  στην  υλοποίηση  τεχνολογιών  και  προϊόντων  για  τη  βιομηχανία  του  θεάματος.
Στο  γκρούπ  της  Music  &  Lights  S.r.L  εκτός  από  την  PROLIGHTS,  ανήκουν  οι  Tribe,  ArchWork,  DAD,  Music  &  Lights,  Pro  Audio,  ProTruss,  GDE  και  DigiLite.  Η  εταιρία  που  εδρεύει  στο  Minturno  της  Ιταλίας  (μεταξύ  Ρώμης  και  Νάπολι)  ξεκίνησε  πριν  από  30  περίπου  χρόνια  ως  εταιρία  παραγωγής  και  ως  rental  και  εν  συνεχεία  συνέχισε  αποκλειστικά  ως  κατασκευαστής.
 
Σημειωτέον  ότι  πρόκειται  για  μια  οικογενειακή  επιχείρηση  στην  οποία  τη  σκυτάλη  από  τον  πατέρα  και  ιδρυτή  κ.  Franco  Sorabella  (που  παραμένει  πρόεδρος  της  εταιρίας),  πήρε  ο  γιός  Fabio  Sorabella  (Maging  Director),  ενώ  η  βασική  φιλοσοφία  της  εταιρίας  είναι  η  κατασκευή  ποιοτικών  φωτιστικών  σε  λογικές  τιμές.
 
Οι  βασικοί  τομείς  στους  οποίους  απευθύνονται  τα  προϊόντα  της  PROLIGHTS  είναι  το  rental,  το  θέατρο,  το  installation,  τα  TV  studios  και  το  broadcast,  καθώς  και  ο  τομέας  του  αρχιτεκτονικού  φωτισμού.
Τα  προϊόντα  της  εταιρίας  εξάγονται  σε  70  χώρες,  ενώ  ως  εταιρία  είναι  εξαιρετικά  εξωστρεφής  καθώς  συμμετέχουν  σε  δεκάδες  εκθέσεις  κάθε  χρόνο.  Ο  μέσος  όρος  ηλικίας  των  εργαζομένων  στην  εταιρία  δεν  ξεπερνά  τα  36  χρόνια,  ενώ  το  85%  των  προιόντων  τους  το  εξάγουν  εκτός  Ιταλίας.
Στον  τομέα  του  R&D  εργάζονται  10  άνθρωποι.  Τα  προϊόντα  κατασκευάζονται  στην  Ασία,  όμως  ο  ποιοτικός  έλεγχος  (όπως  φυσικά  το  R&D,  η  ανάπτυξη  του  software  και  όλη  η  διαχείριση  των  προϊόντων)  γίνεται  στην  Ιταλία  κι  έτσι  επιτυγχάνουν  το  προσιτό  κόστος  των  προϊόντων  τους.  Για  το  Quality  control  ο  David  ανέφερε  ότι  γίνεται  εξονυχιστικός  έλεγχος  σε  κάθε  προϊόν  πρίν  φύγει  από  το  εργοστάσιο.
Ο  David  επισήμανε  τέλος  ότι  έχουν  προσέξει  ιδιαιτέρως  το  customer  support,  που  σημαίνει  πως  όταν  παρουσιάζουν  ένα  προϊόν  θέλουν  να  έχουν  οι  χειριστές  όλο  το  υλικό  στα  χέρια  τους  (πλήρες  manual,  φωτομετρικά,  διαγράμματα,  βιντεάκια  how  to  κλπ).
 
Εξίσου  σημαντικό  ότι  έχουν  πάντα  προϊόντα  σε  στοκ  και  μάλιστα  μεγάλο.  Οπως  χαρακτηριστικά  μας  ανέφερε  ο  David,  το  στόκ  τους  στις  αποθήκες  τους  στην  Ιταλία  είναι  πάντοτε  επαρκές  και  ανέρχεται  (σε  κόστος)  από  10  έως  50  εκ  ευρώ.
 
Οπως  είπαμε  όλα  τα  προϊόντα  σχεδιάζονται  στην  Ιταλία  κι  εκεί  γίνεται  το  Source  και  Spectrum  calibration.  Ετσι,  αν  σε  δυο  χρόνια  αγοράσει  κάποιος  το  ίδιο  προιόν,  ακόμα  και  διαφορετικές  να  είναι  οι  LED  πηγές,  το  καλιμπράρισμα  είναι  αυτό  που  τα  κάνει  να  έχουν  την  ίδια  απόδοση.
Εξίσου  αυστηροί  είναι  και  οι  έλεγχοι  Climatic  Testing  και  ειδικά  στα  IP  65  προϊόντα  ο  έλεγχος  γίνεται  σε  πραγματικές  συνθήκες  με  IP  testers.  Οσον  αφορά  το  in  house  Laser  Workshop  τους,  φτιάχνουν  τα  δικά  τους  gobos  και  έχουν  ιδιαίτερα  γρήγορη  απόκριση  στις  παραγγελίες  που  τους  δίνουν  σχεδιαστικά  οι  πελάτες  τους.  Οπως  χαρακτηριστικά  ανέφερε  ο  David  είναι  πιο  μεγάλο  το  διάστημα  της  αποστολής  παρά  της  παραγωγής  ενός  κατά  παραγγελία  gobo.  Γεμάτος  ενθουσιασμό  μας  μίλησε  και  για  το  Interactive  Showroom  που  διαθέτουν,  ενώ  όπως  επισήμανε  στον  επίλογό  του,  φιλοξενούν  συνέχεια  γκρουπ  από  πελάτες  στις  εγκαταστάσεις  τους  (που  περιστοιχίζεται  από  μια  φάρμα  με  ζώα  και  πάρα  πολύ  πράσινο)  διότι  πιστεύουν  στη  διάδραση  και  στις  πληροφορίες  που  τους  δίνουν  οι  χρήστες  των  προϊόντων  τους.
 
LED  Τεχνολογία  και  ανάπτυξη
Ο  David  Ferraz  μας  ξεκαθάρισε  ότι  επενδύουν  σημαντικά  στην  LED  τεχνολογία  για  την  οποία  πιστεύουν  ότι  είναι  το  μέλλον  για  την  πλειοψηφία  των  προϊόντων  τους.  Επιθυμία  της  εταιρία  είναι  να  συνεχίσει  να  αναπτύσσεται  με  ρυθμό  ανάπτυξης  20%  ανά  χρονιά  κάτι  που  φαντάζει  φιλόδοξο,  αλλά  είναι  εφικτό  και  το  έχουν  ήδη  πετύχει.  Η  PROLIGHTS  περιλαμβάνεται  μέσα  στους  5  μεγαλύτερους  κατασκευαστές  στον  κόσμο,  ενώ  στα  μελλοντικά  τους  σχέδια  εντάσσεται  και  η  κατασκευή  προϊόντων  στην  Ιταλία  και  μάλιστα  στο  άμεσο  μέλλον,  καθώς  και  να  εκπαιδεύσουν  και  τις  νέες  γενιές  σε  όλους  τους  τομείς.
 
Ηδη  έχουν  έτοιμα  σχέδια  για  επέκταση  των  εγκαταστάσεών  τους  σε  όλους  τους  τομείς,  καθώς  έχουν  αρκετό  χώρο  γύρω  τους.  Επειδή  ακριβώς  η  εταιρία  παρά  το  μέγεθός  της  παραμένει  οικογενειακή  επιχείρηση,  τα  κέρδη  τους  ξαναμπαίνουν  στην  εταιρία  και  επανεπενδύονται  και  αυτό  είναι  ένα  ιδιαίτερα  σημαντικό  στοιχείο  που  τελικώς  αντανακλάται  και  στην  ποιότητα  των  προϊόντων.
 
PROLIGHTS  Film  &  TV  Lighting
Στη  συνέχεια  το  λόγο  πήρε  ο  Davide  Bernarello,  Business  Development  Manager  της  PROLIGHTS,  που  ειδικεύεται  στην    Τηλεόραση  και  στο  Studio  TV  Lighting,  παρουσιάζοντάς  μας  τα  προιόντα  της  σειράς  EcL  Soft  Lighting  που  είχε  ακριβώς  δίπλα  του.    O  Davide  μας  επισήμανε  ότι  με  το  χώρο  του  film  ξεκίνησαν  πριν  από  2,5  χρόνια  με  εξαιρετική  επιτυχία  σε  μια  δύσκολη  αγορά  όπως  η  Αγγλία,όπου  κυριαρχούσε  σχεδόν  καθολικά  η  ARRI.
 
Tα  EcLPanel  είναι  η  σειρά  προϊόντων  της  PROLIGHTS  με  την  οποία  εισήλθαν  δυναμικά  στον  τομέα  των  φωτιστικών  σωμάτων  για  τηλεοπτικές,  κινηματογραφικές  και  θεατρικές  παραγωγές.
Η  σειρά  περιλαμβάνει  πολλά  και  διαφορετικά  μοντέλα  για  διαφορετικές  επιμέρους  παραγωγές.
Ο  Davide  ξεκίνησε  την  παρουσίαση  με  το  EclNanoPanel  TWC,  ένα  compact  μεγέθους  soft  light  με  ασύρματο  έλεγχο  μέσω  CRMX  και  W-DMX.  Το  Nano  panel  έχει  την  ίδια  μηχανή  εσωτερικά  με  τα  μεγαλύτερα  αδέλφια  του,  αλλά  υποστηρίζει  και  μπαταρίες  για  μεγαλύτερη  φορητότητα  και  ευελιξία
 
Υποστηρίζει  έλεγχο  CCT,  ενώ  σου  επιτρέπει  να  δουλέψεις  έως  και  40khz  που  σημαίνει  πρακτικά  ότι  μπορεί  να  χρησιμοποιηθεί  και  μια  extra  ‘γρήγορη’  κάμερα.  Το  Nano  Panel  έχει  μόλις  30Watt  κατανάλωση  με  πολλές  δυνατότητες  και  πολλά  αξεσουάρ.
 
Στη  συνέχεια  είδαμε  το  νέο  ECL  Panel  TWCXL  και  εν  συνεχεία  το  Ecl  panel  TWC    και  τα  μικρότερα  αδελφάκια  του  TWCJR4x1  και  TWCJr.
 
Το  TWC  (όλα  στην  οικογένεια  των  soft  light)  είναι  ένα  compact  2x1LED  με  740W  RGW+Warm  White  LED  που  διαθέτει  μια  μεγάλη  γκάμα  αναπαραγωγής  λευκού  από  daylight  έως  tungsten  tones  υποστηρίζοντας  υψηλό  CRI,  TLCI  και  TM30.  Ησυχο  κι  αυτό  χάρη  στους  πολλαπλά  fan  modes,  ενώ  μπορεί  να  λειτουργήσει  και  με  στάνταρ  μπαταρίες...
 
Εν  συνεχεία  μας  έδειξε  όλα  τα  αξεσουάρ  για  την  οικογένεια  των  EcLPanel  που  μπορούν  να  υποστηρίξουν  κάθε  ανάγκη  στήριξης,  προσαρμογής,  διαμόρφωσης  και  τοποθέτησής  τους  (  Diffusor  φίλτρα,  egg  crate,  brackets,  Snap  Grid,  Snapbag,  Fat-rabbit  κλπ…  Σημειωτέον  ότι  διαθέτουν  και  rain  covers  για  όλα  τα  προιόντα  της  σειράς.
 
Για  το  Spektra  μας  ανέφερε  ότι  είναι  το  πιο  εξελιγμένο  χρωματικό  σύστημα,  ενώ  η  πιο  σημαντική  παράμετρος  για  τον  ίδιο  είναι  το  XY.  Μας  επισήμανε  ότι  τα  πάνελ  της  σειράς  υποστηρίζουν  και  cinema  effects,  ενώ  μας  παρουσίασε  διεξοδικά  και  τον  stand  alone  έλεγχο  από  το  πίσω  πάνελ  των  φωτιστικών.  Επίσης,  μας  παρουσίασε  το  νέο  firmware  2.9  και  τις  κυριότερες  δυνατότητές  του.
 
Σειρά  είχε  η  ECLSoft  LinearIP  η  μπάρα  της  σειράς  που  διαθέτει  230W  RGB  +  Warm  white  αποδίδοντας  13.000  lumens.  Διαθέτει  15  ανεξάρτητα  ελεγχόμενα  pixels  με  ενσωματωμένη  μηχανή  παραγωγής  cinema  effects.  Υποστηρίζει  πολλαπλά  colour  control  modes  (RGBW,  RGB,  CMY,  HIS,  XY,  RAW  Direct,  CCT  linear  κλπ).  Διαθέτει  εξίσου  πολλά  αξεσουάρ  όπως  οπτικά  φίλτρα,  beam  shaping  κλπ.  Υποστηρίζει  ασύρματο  έλεγχο  μέσω  CRMX  +  W-DMX,καθώς  και  Ethernet.  Φυσικά  έχει  προδιαγραφή  αδιαβροχότητας  IP  65.
 
Στη  συνέχεια  ο  Davide  μας  παρουσίασε  το  ECLSoft  Tube100  που  μοιάζει  με  το  Αstera.  Εχει  μήκος  100cm  και  είναι  ένα  φως  για  πολλές  δουλειές.  Δουλεύει  και  με  μπαταρία,  υποστηρίζει  ασύρματο  έλεγχο,  διαθέτει  ένα  LED  48Watt  RGB+Warm  White  με  16  ανεξάρτητα  control  sections.  Υποστηρίζει  IP  65  για  χρήση  σε  εξωτερικό  χώρο,  ενώ  διαθέτει  υψηλό  CRI(93)  και  TLCI.
 
Compulite:  η  έκπληξη  που  λέγαμε
Παρών  στο  Lighting  Roadshow  εδώ  στο  Βέμπο,  ήταν  και  μια  φωτιστική  κονσόλα  Vibe  της  Compulite  (για  να  ακριβολογούμε  η  ναυαρχίδα  της  Compulite),  η  οποία  έλεγξε  όλα  τα  φώτα  που  παρουσιάστηκαν.  Η  κονσόλα  δεν  ήρθε  μόνη  της  στην  παρουσίαση,  αντιθέτως  συνοδευόταν  από  τον  Aviv  Shukrun,  R&D  Manager  της  Compulite,  ο  οποίος  ανέβηκε  στη  σκηνή  του  Βέμπο  για  να  μας  συστηθεί  ο  ίδιος  και  να  συστήσει  την  εταιρία  του.
Το  ‘την  εταιρία  του’  εν  προκειμένω  είναι  κυριολεκτική  έκφραση,  καθώς  ο  Aviv  (που  είναι  μεγάλος  φαν  του  μπάσκετ  και  συνεπής  οπαδός  της  ιστορικής  Χάποελ  Τέλ  Αβίβ)  εργάζεται  στην  εταιρία  του  πατέρα  του  Yehuda  Shukrun  που  είναι  και  ο  CEO.
Οπως  μας  ανέφερε  λοιπόν,  η  Compulite  είναι  μια  ιδιωτική  εταιρία  που  ενεργοποιείται  στο  χώρο  του  φωτισμού  τα  τελευταία  45  χρόνια,  από  το  1978  και  είναι  ο  μόνος  κατασκευαστής  στο  Ισραήλ  στον  τομέα  του  φωτισμού,  ενώ  έχουν  στην  κατοχή  τους  και  δεκάδες  πατέντες.
 
Ηταν  η  πρώτη  εταιρία  παγκοσμίως  που  υλοποίησε  computerized  φωτιστική  κονσόλα.  Πρόκειται  για  την  C-120  που  βασιζόταν  σε  μικροεπεξεργαστή,  ενώ  ήταν  και  αρκετά  προσιτή  συγκριτικά  με  άλλες  Mini-computer  λύσεις  της  εποχής.
Επίσης  ήταν  οι  πρώτοι  που  υλοποίησαν  κονσόλα  χειρισμού  για  Moving  Light  κεφαλές  και  συγκεκριμένα  για  τις  κεφαλές  της  θρυλικής  Telescan  Movie  Mirror.
Αρχικά  ξεκίνησαν  με  την  παραγωγή  τριών  τύπων  κονσολών  βασισμένων  στο  ίδιο  λογισμικό,  από  το  82  –  86    κατασκεύασαν  μια  μεγάλη  σειρά  κονσολών  κυρίως  για  την  θεατρική  αγορά,  ενώ  στα  τέλη  της  δεκαετίας  του  80  και  αρχές  90  παρουσίαζαν  σχεδόν  μια  κονσόλα  κάθε  χρόνο  με  νέο  hardware  /  software.  Αρχές  του  αιώνα  ήταν  οι  ηγέτες  της  αγοράς  με  την  νέα  τεχνολογία  και  τη  σειρά  Vector  που  βασιζόταν  σε  Windows.
Ακολούθησε  η  οικογένεια  Dlite  που  απευθύνθηκε  σε  μικρότερα  venues  και  εφαρμογές  και  ακολούθησαν  οι  Vectror  Violet  Vector  Ultra  Violet  που  αποτέλεσαν  την  επόμενη  γενιά  κονσολών  της  εταιρίας.  Ακολούθησε  το  CompuDim2  (Inteligent  Digital  dimmers)  για  να  φτάσουμε  στο  παρών  και  την  κορυφαία  Vibe  (αυτή  που  είχαμε  μπροστά  μας  εδώ  στο  θέατρο  Βέμπο)  που  ενσωματώνει  την  τεχνογνωσία  και  την  εμπειρία  4  δεκαετιών.
Οπως  χαρακτηριστικά  μας  ανέφερε  ο  Aviv,  στην  Compulite  πάντα  κοιτάνε  για  νέες  τεχνολογίες  και  προσπαθούν  να  σκεφτούν  ‘έξω  από  το  κουτί’.
 
Η  κορυφαία  Vibe
Η  Vibe  είναι  η  κορυφαία  τους  κονσόλα  έως  τώρα.  Βασίζεται  κυριολεκτικά  σε  νέες  τεχνολογίες,  διαθέτει  νέο  σύστημα  χειρισμού,  ευμεγέθεις  οθόνες  αφής,  ‘τρέχει’  σε  Windows  10  και  ενσωματώνει  έναν  ιδιαίτερα  ισχυρό  επεξεργαστή  Intel  core  i7,  έχει  32GB  Ram,  διαθέτει  εξωτερική  κάρτα  γραφικών,  4  networks  και  2  SSD  στα  240GB.  Σύμφωνα  με  τον  Aviv,  η  κονσόλα  είναι  ταχύτατη  στην  απόκριση  και  υποστηρίζει  έναν  εργονομικό  editor.  Στην  επιφάνεια  εργασίας  της  φιλοξενεί  56  physical  controllers,  υποστηρίζει  έως  256  universes  από  έναν  και  μόνο  επεξεργαστή,  ενώ  είναι  εξίσου  εύκολη  να  την  μάθεις  και  να  την  χειριστείς.  Διατίθεται  σε  δυο  εκδόσεις,  την  Vibe  και  την  Vibe  M.
Η  αμέσως  επόμενη  σειρά  είναι  η  Vector  που  παρουσιάστηκε  το  2004,  αλλά  ακόμα  έχει  το  ίδιο  software  πλήρως  αναβαθμισμένο,  ενώ  όπως  μπορείτε  να  δείτε  η  γκάμα  της  διαθέτει  πολλά  μοντέλα  και  χρώματα...
 
Οσον  αφορά  τα  Dimmers  τους,  ο  Aviv  παραδέχθηκε  ότι  ξέρει  οτι  μας  εκπλήσσει  μιλώντας  για  dimmers,  αλλά  ακόμα  χρησιμοποιούνται  τα  dimmer  τους  σε  πολλές  εφαρμογές.
Αναφορικά  με  τα  Ethernet  Products,  ο  Aviv  μας  πληροφόρησε  ότι  η  Compulite  ήταν  η  πρώτη  εταιρία  που  χρησιμοποίησε  Ethernet  σε  πρωτόκολλο  DMX.
Η  παρουσίαση  έκλεισε  με  τις  κορυφαίες  παραγωγές  που  χρησιμοποιούν  κονσόλες  της  Compulite  ανά  τον  κόσμο  και  σε  αυτές  περιλαμβάνονται  μεταξύ  άλλων  το  BBC,  η  Ιταλική  RAI,  η  Σκάλα  του  Μιλάνο,  η  Οπερα  της  Πολωνίας  και  της  Γαλίας,  τα  `Bolshoi  Theater  στη  Μόσχα,  το  Εθνικό  θέατρο  του  Τόκυο,  το  show  Opra  στην  Αμερική,  το  X-Factor  σε  πολλές  χώρες,  οι  Ninja  Warrior  και  οι  Guns  n  Roses  στις  περιοδείες  τους…
 
Οσον  αφορά  τα  μελλοντικά  τους  σχέδια,  ο  Aviv  μας  ανέφερε  την  επέκταση  της  οικογένειας  Vibe  LX  και  M,  ενώ  αυτή  τη  στιγμή  δουλεύουν  πάνω  σε  ένα  μικρότερο  μοντέλο  που  ελπίζει  να  προλάβουν  να  το  δείξουν  στην  έκθεση  της  Φρανκφούρτης.
 
Ellipsoidals  και  Fresnels
Στη  συνέχεια  ο  David  ανέβηκε  στη  σκηνή  για  να  μας  ξεναγήσει  στα  υπόλοιπα  προϊόντα  της  PROLIGHTS  που  αφορούν  το  θεατρικό  φωτισμό  (αλλά  και  τους  τομείς  film  και  studio).  Ετσι  μας  παρουσίασε  τα  Eclipse  CT+  και  Eclipse  FS.  Το  CT+  αποτελεί  ένα  six  colour  mixing  LED  με  φωτεινή  πηγή  Luxeon-C  με  96x3W  6  colour  custom  LED,  με  υψηλό  CRI  (97)  και  πολλές  ‘θεατρικές’  λειτουργίες  όπως  tungsten  emulation  στο  dimming,  colour  gels,  Virtual  CTO,  αλλά  και  ευπρόσδεκτες  στούντιο  ‘ευκολίες’  όπως  δυνατότητα  green  correction  στο  linear  white  CCT.  To  linear  white  CCT  του  εκτείνεται  από  2.800  έως  10.000Κ  με  CRI  97.
Ακολούθησε  η  παρουσίαση  των  Fresnels  της  εταιρίας.  Παρόντα  ήταν  το  EclFresnel  VW  με  250Watt  Variable  White  LED  φωτεινή  πηγή  που  σχεδιάστηκε  για  να  αντικαταστήσει  συμβατική  λυχνία  1000Watt,  με  γραμμικό  white  CCT  από  2.700  έως  5600Κ.  Το  zoom  range  του  εκτείνεται  από  17  έως  64  μοίρες.
 
Το  EclFresnel  ΤW  διαθέτει  φωτεινή  πηγή  260W  6  colour  custom  LED,  CCT  από  2800  Κ  έως  10.000,  ενώ  όσον  αφορά  το  οπτικό  του  σύστημα  το  zoom  range  κυμαίνεται  από  17-91  μοίρες  manual.  Η  ακρίβειά  του  στην  απόδοση  του  λευκού  ήταν  εντυπωσιακή  για  την  κατηγορία  του,  καθώς  και  η  ικανότητά  του  στη  δημιουργία  αποχρώσεων  χάρη  στα  6χρωμα  custom  LED  του  (red,  orange,  green,  royal  blue,  blue  και  lime)
 
Τέλος,  το  EclFresnel  2ΚΤW  ήταν  το  πιο  ισχυρό  από  τα  παρόντα  Fresnels  με  φωτεινή  πηγή  500W  6  colour  custom  LEDs  και  CCT  από  2800  Κ  έως  10.000.  Το  zoom  range  κυμαίνεται  από  17-76  μοίρες  manual.  Σχεδιάστηκε  για  να  αντικαταστήσει  τα  συμβατικά  2χίλιαρα  Fresnel  με  το  ¼  της  κατανάλωσης  ισχύος.
 
Ιδιαίτερο  ενδιαφέρον  είχε  και  το  EclCyclorama  100  που  είδαμε  δια  ζώσης  από  τον  Davide.  Πρόκειται  για  ένα  cyclorama  με  αρκετά  slim  σιλουέτα  μήκος  1  μέτρου  και  μόλις  12  εκατοστά  ύψος  για  απροβλημάτιστη  τοποθέτηση  στο  εμπρός  ή  στο  πίσω  τμήμα  της  σκηνής.
Η  LED  φωτεινή  πηγή  που  χρησιμοποιεί  έχει  ισχύ  330W  RGB+WARM  WHITE  και  όπως  διαπιστώσαμε,  η  φωτεινότητα  που  παράγει  είναι  αξιοσημείωτη  για  την  κατηγορία.  Το  οπτικό  του  σύστημα  έχει  σχεδιαστεί  έτσι  ώστε  να  υποστηρίζει  μια  εκτενής  ασύμετρη  beam  γωνία.  Οι  μονάδες  μπορούν  είτε  να  συνδεθούν  μεταξύ  τους  ή  να  τοποθετηθούν  σε  απόσταση  η  μια  από  την  άλλη  δίχως  να  δημιουργούνται  σκοτεινές  περιοχές  ή  κενά  φωτισμού.  Η  μονάδα  υποστηρίζει  πολλούς  τρόπους  ελέγχου  και  χειρισμού,  μέσω  DMX,  RDM,  Artnet  και  Wireless  DMX.
 
Ο  Ανδρέας  Τρύφωνας  για  το  θεατρικό  φωτισμό
Τη  δεύτερη  ημέρα  του  Roadshow  o  κ.  Ανδρέας  Τρύφωνας,  σχεδιαστής  και  εγκαταστάτης  φωτισμών  και  παραγωγός  καλλιτεχνικών  δρωμένων,  μίλησε  στους  παρευρισκόμενους  για  το  θεατρικό  φωτισμό,  αλλά  και  για  κανόνες  ασφαλείας  στις  σκηνές.  Ηταν  μια  εξαιρετικά  ενδιαφέρουσα  ομιλία  που  έχει  νόημα  να  παρουσιαστεί  αυτούσια  και  ολοκληρωμένη.  Γι’  αυτό  και  το  aLive  έχει  συννενοηθεί  με  τον  εισηγητή  προκειμένου  να  παραθέσει  την  παρουσίαση  σε  ανεξάρτητο  άρθρο  το  προσεχές  διάστημα.
 
Ενα  (ακόμα)  χρηστικό  &  ενδφιαφέρων  Roadshow  από  την  Kariotis  Αudio  &  Lighting
Το  Roadshow  έκλεισε  με  συζητήσεις,  απορίες,  αλλά  και  hands  on  από  τους  καλεσμένους,  οι  οποίοι  είδαν  όλα  τα  φωτιστικά  της  παρουσίασης  από  κοντά,  ενώ  εκ  των  πραγμάτων  πόλος  έλξης  αποδείχθηκε  και  η  νεοφερμένη  στα  μέρη  μας  φωτιστική  κονσόλα  Vibe  της  Compulite,  με  τον  Aviv  Shukrun  να  μην  αφήνει  κανένα  παραπονεμένο,
 
Ευχαριστούμε  την  εταιρία  Kariotis  Αudio  &  Lighting  για  την  πρόσκληση  και  το  θέατρο  Βέμπμο  και  τον  κ.  Τάγαρη  για  τη  φιλοξενία.  Ηταν  ένα  αναμενόμενα  καλο-οργανωμένο  (η  εταιρία  Kariotis  είναι  γεγονός  ότι  έχει  θέσει  ψηλά  τον  πήχη  της  διοργάνωσης  εδώ  και  πολύ  καιρό)  roadshow  φωτισμού,  με  αμεσότητα,  πολλές  πληροφορίες,  αρκετά  θεατρικά  και  κινηματογραφικά  /  στουντιακά  φωτιστικά  που  μοιράστηκαν  ανάμεσα  στις  δυο  ημέρες.  Επίσης  ήταν  μιας  πρώτης  τάξεως  ευκαιρία  για  τους  Ελληνες  επαγγελματίες  του  φωτισμού  να  γνωρίσουν  μια  εταιρία  με  τεράστιο  portfolio  και  πολλές  λύσεις  φωτισμού  όπως  η  Ιταλική  PROLIGHTS,  αλλά  και  να  πάρουμε  μια  γεύση  από  τις  φωτιστικές  κονσόλες  της  Compulite  που  όπως  φαίνεται  σύντομα  θα  τις  έχουμε  στη  χώρα  μας  και  επίσημα  (αντιπροσώπευση)  μέσω  της  Kariotis  Αudio  &  Lighting.

Εις  το  επανιδείν…
 




  

Tags: